تعرفه ویژه

بسته ویژه (۷۰۰ هزار تومان)

۸ طرح حرفه ای + ۸ بار ویرایش رایگان
+ ۵ خروجی گرافیکی بر روی چرم یا فلز
+ ۱ تیزر نماهنگ از لوگو
سفارش

بسته ویژه طلایی (۱ میلیون تومان)

۹ طرح حرفه ای + ۱۰ بار ویرایش رایگان
+ همراه با طراحی ست اداری
+ ۵ خروجی گرافیکی بر روی چرم یا فلز
+ ۱ تیزر نماهنگ از لوگو
سفارش


راهنمای سفارش

  • تماس با شرکت و تشریح سفارش خود
  • دانلود فرم سفارش
  • تکمیل فرم سفارش
  • ارسال فرم سفارش (از طریق ایمیل)
  • واریز %۵۰ هزینه تعرفه انتخابی
  • اعلام تائید پرداخت
  • در دستور کار قرار گرفتن سفارش
  • جزئیات بیشتر...

تعرفه های اکو

بسته نقره ای (۳۰۰ هزار تومان)

دو طرح حرفه ای + ۴ بار ویرایش رایگان
سفارش

بسته طلایی (۳۵۰ هزار تومان)

سه طرح حرفه ای + ۵ بار ویرایش رایگان
+ سه خروجی گرافیکی بر روی چرم یا فلز
سفارش

بسته الماس (۴۰۰ هزار تومان)

چهار طرح حرفه ای + ۶ بار ویرایش رایگان
+ چهار خروجی گرافیکی بر روی چرم یا فلز
سفارش

لوگو یا آرم چیست؟

طراحی لوگو و آرم

لوگو / آرم، نمایی بصری از هر آنچه که شرکت شما ارائه می نماید می باشد. لوگو یک علامت یا نشان گرافیکی میباشد که معمولا توسط شرکت های تجاری، سازمان ها و یا حتی افراد حقیقی استفاده می شود و برای کمک به ارتقاء و به رسمیت شناختن فوری عمومی و متمایز کردن شرکت از رقبا می باشد. لوگو ها یا آرم ها ممکن است صرفا گرافیکی (نمادین یا سمبلیک/ آیکونیک) و یا طراحی شده از نام سازمان علامت یا (لوگوتایپ / Logotype) تشکیل شده است.

* جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

بیشتر بدانید

مختصری درباره طراحی لوگو و آرم

برای طراحی آرم بعنوان یک گرافیست مهم است که دانش بسیار خوبی در زمینه گرافیک، روانشناسی رنگ، شناخت اشکال هندسی، ارتباط مفهومی سمبل ها و غیره داشته باشیم. لوگو باید با چند عنصر اندک، حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد، چرا که تنها یک نماد برای توصیف یک کسب و کار نیست، بلکه عنصری هویتی که نشان دهنده نگرش و ارزش های یک شرکت میباشد. در طراحی لوگو دو مرحله وجود دارد، مرحله اول، تحقیق و مرحله دوم، طراحی یا دیزاین میباشد. برای مرحله اول، اطلاعات زیادی در خصوص شرکت، بازار، نقش آفرینان در این بازار و "بازار هدف" لازم است. در مرحله دوم نیاز به عناصر گرافیکی، رنگ ها، تصاویر، نمادها در یک هارمونی و مفهوم هماهنگ میباشد. با شناختن این عناصر (تئوری و گرافیک) گرافیست ممکن است آرم های جالب و خلاقانه ای طراحی نماید.

انواع لوگو

نشانه ها و نمادها، رنگ ها و تصاویر، کلمات، حروف یا ارقام مفاهیم متفاوتی را ارائه می دهند. هنگامی که طراحی می خواهد لوگویی را طراحی نماید، برای او مهم است که لوگو یا آرم چه مفهومی را برای یک شرکت نشان می دهد.

انواع لوگو / آرم عبارتند:

  • سمبلیک: ارائه گرافیکی از یک نشانه، نماد، حیوان، پرنده، حشرات، گل یا هر چیز دیگری ...
  • لوگوتایپ: حروف، ارقام یا کلمات
  • ترکیبی: ترکیبی از: کلمات / حروف / ارقام + سمبل / نماد با هم

لوگو خوب باید ویژگی هایی داشته باشد که عبارتند از: سادگی، مرتبط، متمایز، به یاد ماندنی، قابل انطباق، قابل مقیاس بندی، خوانایی و هماهنگ باشد. در چند کلمه سعی میکنیم این ویژگی ها را توضیح دهیم:

  • سادگی: به آسانی قابل تشخیص باشد، در واقع یک طراحی ساده و جذاب باشد؛
  • مرتبط: متناسب با هویت شرکت؛
  • متمایز: طراحی منحصربفرد در مقایسه با آرم های دیگر به منظور متمایز شدن از رقبا؛
  • به یاد ماندنی: آسان به یاد سپرده شود؛
  • قابل انطباق: قابل تطبیق برای اهداف و مرسومات تبلیغاتی مختلف (مانند مهر، طلاکوب، تابلو سه بعدی، کلیشه، چاپ تک رنگ و ...)
  • قابل مقیاس بندی: در اندازه های مختلف (از کوچک به بزرگ) بدون از دست دادن جزئیات تحقق یابد؛
  • خوانایی: قابل فهم باشد؛
  • منسجم: دارای یک پیام بسیار روشن باشد.

برچسب ها

با البرزمدیا از ایده پردازی و خلاقیت، طراحی با اصول و مبنای استاندارد جهانی، تحویل فوری، هزینه مناسب و ارزان، 100% تضمین رضایت برخوردار گردید!

alborzmedia طراحی لوگو البرزمدیا

البرزمدیا افتخار طراحی لوگو برای بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی، بین الملی و خارجی را تا کنون داشته و رضایت کامل مشتریان خود را جلب نموده است.

alborzmedia طراحی آرم البرزمدیا

طراحی لوگو، طراحی آرم، طراحی logo، طراحی لوگو فارسی، سایت طراحی لوگو، ساخت لوگو و آرم، طراحی آرم شرکت، طراحی نشانه، نماد، بازسازی، ریدیزاین لوگو، طراحی مجدد، آنلاین، البرزمدیا، البرز مدیا

alborzmediaطراحی لوگو آنلاین